Lite om mig

Jag vet vem jag är. Jag vet hur jag är. Jag är den pratiga, den högljudda. Jag är hon som säger precis vad hon tänker, när hon tänker det, utan att alltid inse att det kan missuppfattas. Jag vet vem jag är, och jag trivs med det. Då är väl allt bra, eller hur?
Men se det såhär; Tänk dig att jag är tjock. Jag vet om det, har accepterat det och trivs med mig själv. Men hur tror du att jag skulle känna om folk ständigt berättade för mig att jag är tjock? Om någon sa till mig innan jag ska gå ut med mina vänner: 'Håll in magen, så att du inte ser så tjock ut!'. - Hur tror du att det skulle få mig att må?
Nu kanske det blir lättare att förstå.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Bra skrivet!!



Grattis, du gissade rätt!! :)

2009-08-03 @ 00:53:00
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du, vill du till Tegel på ons m mig o Marie kanske??

2009-08-03 @ 20:25:47
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0