Inflyttad

Nu är jag inflyttad i Skara. Inga bilder uppe just nu, men det ska jag väl få upp snart. Just nu sitter jag och använder nån grannes okrypterade nätverk, ska köpa eget så snart som möjligt.
Imorgon ska vi:

Skruva ihop min bokhylla
Sätta upp alla lampor
Packa upp, framför allt kläder
Kolla lite i stan, bl.a. efter TV-möbel
Köpa busskort (efter att vi klurat ut vilket jag ska ha)

Sedan åker föräldrarna och jag blir kvar här i Skara, alldeles ensam, men jag har så mycket att göra att jag knappt lär märka det, i veckan ska jag bl.a:

Ordna internet
Byta telefonabonnemang
Registrera mig på His (given)
Packa upp alla grejjer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så skönt att du kan snylta internet iaf! :D

2009-08-23 @ 11:17:59
Postat av: Tessan

Tjoho, grattis! Själv har jag varit sjuk i en evighet och inte orkat göra ett smack med min lägenhet :(

2009-08-26 @ 02:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0