Det var kortvarigt...

Efter en dag hade jag plötsligt inte internet längre, så det har liksom inte gått att skriva så mycket.
Det har varit en sjukt intensiv vecka med min superhärliga goa klass. Vi har blivit tajta väldigt snabbt och träffats varje kväll. Jag känner mig ganska sliten nu, vi har druckit varenda kväll förutom i torsdags. Nej, nästa vecka tar jag det nog lite lugnare. Lägenheten är mysig och jag trivs jättebra.
Nu är jag hemma i berga för att få med mig lite glömda saker, samt hämta hem lite kläder som beställts från H&M. Det känns jättekonstigt att vara här igen, Skara har ju redan blivit hemma för mig, jag vet inte vad jag skaa kalla det här stället. Ex-hemma?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag brukar kalla Berga för hem-hemma. Linköping är hemma :)



Kul att du trivs så bra!

2009-08-31 @ 14:55:58
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0