Två fantastiska institutioner

Jag älskar Statens musikbibliotek! Jag har just dragit iväg sju bokningar till dem och imorgon ska jag svinga förbi och plocka upp böckerna samtidigt som jag lämnar av Stravinsky-noterna som jag lånade för snart en månad sen. Den här månaden har gått alldeles för fort. Men i alla fall, behöver du noter eller en bok om musik (även en hel del populär-musik), det är här du ska leta!
Sedan blev jag nyss lite småkär i Ginza. De har världens CD-rea och jag funderar på att köpa soundtracket till Bride of Chucky (som för övrigt är en riktigt bra film för lata kvällar med en skål popcorn) för 10 spänn! 10 kronor för en skiva, det är ju ingenting! 
Nu ska jag spana vidare och försöka börja på min dumma uppsats.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0