På SU & vad som hände igår.

Lyckades ta mig iväg ia alla fall. Väl där var hela campus spöklikt tomt och tyst. Jag kom in till min föreläsning, 45 min sent men läraren var lika glad för det, och fick skriva av anteckningar av min snälla bänkgranne. Plötsligt pekar läraren på mig med hela handen och frågar mig vad jag ska skriva min B-uppsats om. Jag bara slängde ur mig det jag tänkt på (som jag funderat på att skippa) och fick sedan order om att absolut inte byta, bara försöka avgränsa mig ganska rejält. Jag ska försöka fixa det också nu i dagarna.
När jag drog in till Täby igår hade jag världens flyt, när jag stod och väntade på bussen ringde plötsligt Annelie och frågade om jag skulle hänga på till Täby. Praktiskt som tusan att få skjuts i stället, det går ju sjukt mycket fortare. Jag och Annelie hade ett gemensamt ärende, lämna tillbaka dumköp på Gina Tricot. Sedan fikade (Kevin lunchade) vi och drog sedan vidare till Musikbörsen där jag kollade gitarrer. Sedan lämnade vi av K i Maggan och Annelie hängde med hem till mig. Vi lagade sjukt god pastasås med kalkon, champinjoner och babyspenat med pasta. Det var mycket trevligt.
Nu ska jag göra en liten pengaöverföring för att kunna köpa en sablans plank-jävel.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ge mig mer mat! :D

Bra reklam för gina btw ;)

2009-04-23 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0