På allmän begäran: Vad jag ska göra i höst

Till hösten flyttar jag förhoppningsvis till Växjö för att plugga musikproduktion. Om jag inte kommer in där hoppas jag på skövde. Om jag inte skulle komma in där heller blir det eventuellt kulturledare i växjö, eller så tar jag lite allmänna musikkurser och hoppar sedan på en förberedande ingenjörskurs i antingen växjö eller örebro för att bli någon typ av ljudingenjör. Eventuellt kan jag tänka mig att hoppa in som ljudsättare i karlstad.
Klart så? Jag hinner inte förklara djupare. Jag måste skriva tre uppsatser plugga ingör två tentor, komma på vad jag ska skriva min B-ppsats om och skriva lite material att visa upp för växjö-folket och hinna stimanmäla hela shabraket.
Apropå stim...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha. det var inte lite alternativ :P

2009-04-18 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0