Midnattsloppet

Jag har ju blivit inlurad att springa midnattsloppet med Annelie i augusti, men nu kom jag på att det kanske blir svårt om jag ska flytta då... Ja, vi får väl se helt enkelt. 
Just nu lyssnar jag på extremt plågsam musik av någon som heter Murail. Jag blir lite störd på att vi ska kunna årtal på tentan, men årtal står varken i vår urslitteratur, eller på Naxos (som är den streamingtjänst vi ska använda). Vissa av styckerna som vår lärare angivit som viktiga att lyssna på finns inte ens med på naxos. Hur ska man göra då liksom?

Kommentarer
Postat av: Linda

Flytta? Vart då? När då? Tycker jag får för lite telefonsamtal med uppdateringar! Börjar jag bli bortglömd möjligtvis? =/

2009-04-08 @ 19:24:25
URL: http://lindapaulina.blogg.sep
Postat av: Jessica

Jag KRAVER ett inlagg om ev kommande flyttningar!

2009-04-11 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0