Helkul kväll med Jesus och en ängel

Igår hängde jag med min namne till Sundbyberg för att möta upp med hennes gamla polare från Alicante. De tre influgna spanjorerna skulle få smaka på svenska köttbullar med lingonsylt och brunsås. Jag och Emma tyckte att det var lite kul att vi skulle träffa en Jesus och en Angel (ängel) på långfredag. Vi som inte skulle äta satte oss i Jasminas rymliga vardagsrum och åt nötter. När de andra ätit klart (de åt tydligen jättemycket, för de var så mätta att de knappt kunde stå på benen) kom de ut och satte sig hos oss. Vi satt väl där i ett par bra timmar och snackade strunt på spanska/engelska/svenska innan vi gick ut för att dansa. Vi gick till Greta Garbo mest av praktiska skäl eftersom de bara låg en femhundra meter bort och hade hur kul som helst. Den som inte sett Jesus dansa Jackson på ett podie har missat något.
Kvällen satte deffintivt sina spår, inatt drömde jag att jag satt och sackade med en av tjejjerna på tunnelbanan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å gud så roligt! Att jag inte var där!! =( snyft

2009-04-12 @ 13:53:56
URL: http://lindapaulina.blogg.sep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0