Mitt första studiemedel!

Igår damp ett litet kuvert från csn in, och nu är jag officiellt en student. Nu väntar jag bara på att jag ska få själva mecenat kortet och att den elaka kåren ska skicka ut ett inbetalningskort så jag kan betala dem och få mit studentkort. Oj, nu måste jag verkligen köpa ny plånbok. Jag hade tänkt ringa henne så att vi kan dra runt lite i stan efter min föreläsning. Hon brukar ju inte läsa min blogg, så det är väl säkrast så. Sedan ska jag komma ihåg att ringa min chef på hemtjänsten och prata lite med henne om det finns någe med jobb. Mycket att komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: Daisy

har du inte fått din terminsräkning än...min kom i torsdags...

2008-09-02 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0