Lättpåverkad? Svar: JA

Shit vad nere jag blev. Hela veckan har samma tankar legat och malt i bakhuvudet som en molnande värk. Nu räcker det för fan. Fy helvete vad trött jag blir på det här.
Vet du vad världen? Du kan dra åt helvete! Jag skiter i dig! Jag skiter i allt.
Och tro fan inte att du ska lyckas, du trodde att det skulle funka va? I helvete heller! Den där kniven ska ingenstans i närheten av min handled, den ska jag hugga dig till småbitar med, sen ska jag rulla dig i sjögräs till sushi, det du din jävel!
Världen tror att den e så jävla bra, men den är bara en liten skit. Dra åt helvete bara! Jag klarar mig jävligt bra utan dig ska du veta!

Nu ska jag gå och laga mat. Äta bör man annars dör man, och dö det ska ni då fan inte tro att jag tänker göra! Inte än på lääääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0