Jo, nog fan e jag fortfarande lite sur

Nej, igår blev inte som tänkt. Strax efter elva ringer pojkarna och säger att nej, de tänker inte dra någonstans, de tänker stanna kvar där de är. Då ville jag bara hem. Jag är så jävla trött på sånt där. I helvete att jag tänkte sitta i nån främlings vardagsrumsoffa och verka trevlig och glad mot de som pajjat min lördagskväll. Så fan heller.
Jag borde ju egentligen anat onåd redan när de tydligen lagade mat vid niotiden, men fortfarande åt när klockan var över tio. Men, godtrogen som jag kanske är, så trodde jag helt enkelt bättre om dem. Men tji fick jag för det.
Jag kan ju i alla fall vara glad att vi hade lite mysigt hemma hos Tessan först. Sitta och titta på semesterbilder slår nästan aldrig fel. Nu vill jag också resa bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0