Jag, vikarie

Ledsen, men jag föll för grupptrycket. - Nu ska jag också lärarvikariera, i musik. Min gamla musiklärare från högstadiet ringde och bad mig pitcha in lite imorrn, och det är väl klart att man ställer upp för Marre!
Så imorrn kommer jag alltså inte vara särskilt kontaktbar. Jobbigt att det är på Engelska skolan, så jag måste tydligen ha lite "finare" kläder (=inga jeans, flannellskjortor eller dylikt). tur att jag inte har något emot att bära klänning, för ärligt talat har jag bara jeans bland byxorna... Illa, jag måste nog ut och shoppa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Täby C är vad som gäller idag för shopping-galningar ;) och Emma, finns det ngn (förutom Daisy :P) som har andra byxor än jeans? Puss!

2008-09-16 @ 08:52:51
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0