Det är skönt att vara hemma igen.

Nu är jag hemma från Örebro. Mysig stad, Örebro. Jag skulle nästan kunna tänka mig att bo där (inget Topshop = no deal).
Då ska vi se.. Har lite räkningar att betala ett argt samtal till ett telefonbolag att ringa och en runda att springa sen ska jag kanske ta och slå en liten pling till Linda som skulle komma hem idag. Det blir ju roligt. Borde dra iväg ett litet sms till Jessica också för att konfirmera helgens planer... mmm.
Kävesta är hur som helst asnajs. Jag skulle kunnat stanna så mycket längre. Mycket roligt och trevligt folk där. mmm... Jag har egentligen ingenting att säga. A just det... Var det jag som skulle komma på vad veckans lista skulle vara? I så fall har jag totalt försummat det ansvaret. Vill ni att jag ska skriva en kategori idag och så får man helgen på sig, eller ska vi skjuta upp det hela?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du kan komma upp med ett nytt list-ämne nu eftersom en ny vecka har börjat :)

2008-09-30 @ 12:10:56
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0