Värsta sakerna att säga i sängen.


10. Namnge hans sak - detta får man för de flesta absolut inte göra. Det är alldeles för privat och det vore som att du skulle namnge någon annans barn. Nej, nej och återe nej.

9. Oj, vad stor (när den inte är det). - De flesta har koll, så det är ingen mening med att ljuga. Bättre att hålla klaffen då

8. Fel namn

7. O, daddy! O,daddy! - Att säga pappa eller mamma i sängen är ingenting som bör göras utan att först kommit överens om det. De som inte gillar det finner det ju oftast ganska avtändande.

6. Så, vem är jag i ordningen? - Personligen tycker jag aldrig att man ska prata om sådant här, i alla fall inte om man menar allvar med förhållandet, men om man nödvändigtvis ska bör denna diskussion ej ske i sängen vid älskog.

5. Historier i stil med en champinion trallalalala..... - Inget kan nog få den att försvinna snabbare. Den har öron och blir ju rädd, förstår du väl.

4. Att ha kondom e ju som att äta kola med pappret på. -Sägs oftast av killar. Fel för att det är en klysha, inte är sant och dessutom är förbannat korkat.

3. Förresten följer du med på min släktträff i Bålsta nästa helg? (sägs efter att killen kommit) - Det är inte snällt att fråga killar om sådana här saker i detta läget. Det är bara väldigt manipulativt och kan leda till att han aldrig mer vill ha sex med dig av rädsla för vilka saker han kommer gå med på.

2. Titta inte på min mage! - Jag tror att alla killar är ganska överens om att tjejjers kroppsnojjor är grymt osexiga. Skulle du vilja ha ihop det med en kille som sa "Titta inte på min rumpa, den är så tjock!"? Nej, trodde väl inte det heller.

1. det här gjorde jag med mitt ex.... - Allt nämnande av ex är ganska olämpligt i sängen.

Kommentarer
Postat av: camilla

haah det har var ganska kul att lasa :P

2008-10-31 @ 00:24:19
URL: http://destinationcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0