Ny kurs: Programmering

Och här har jag suttit och ojjat mig. Shit det var ju världens lättaste i alla fall de första fem lektionerna. Har två veckor på mig att ta nästa fem och slutprovet på första avsnittet. Fortfarande väldigt dåligt med informaton, men det mesta lyckas man klura ut på egen hand (exempelvis att det kan finnas mer än ett svarsalternativ...).

I övrigt händer det inte så mycket. Jag har pluggat inför tentan på torsdag och lite senare tänkte jag ta en ny titt på King Arthur och kanske skriva ner några anteckningar. Tänkte titta på den minst en gång om dagen nu, så jag får gjort så mycket som möjligt. Shit vad skumt att sitta och titta på samma film om och om igen. Wow, jag måste vara dum som gett mig in på det här. Någon som har förslag på vilken film jag ska använda till min sista examinationsuppgift? Gladiator, Starwars, Sagan om Ringen och Titanic är förbjudna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0