Hos Tandis

På folktandvården kan man numera köpa presentkort. Alltid välkommet då man ju liksom inte har så mycket mer val än att gå dit eller få hål och sedan en hög räkning när man väl går dit. Jag har knöl mellan några kindtänder för de sitter så tätt. ojojoj. Nu ska jag snart gå och borsta tänderna då så jag slipper få besök av tandféen...
Sen var jag på röllingby också. Det var inte särskilt kul. Jag spelade lite piano, snackade med Thomas och gick sedan hem och lagade lunch + matlåda. Det är så svårt att bara laga en portion...
Jag tror jag beställde fel när jag beställde film från cdon... Fan. Ska tänka över den saken...
Nu ska jag ta mig en liten svängom med gitarren tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0