Gamla lärare på bussen

Hela gänget hade tydligen varit på kinarestaurang inför ett arbete om Kina som deras arbetslag ska göra.Filosofi-Leif var där, samhälls-Sladö (fast honom hälsade jag inte på) och min gamla mentor Inga-Linga. Hon var precis som jag minns henne. Glad, bubblande och superförvirrad. Hela bussresan hem satt vi och pratade om gamla klassen och vad folk gör nu för tiden. Tydligen har de öppnat biblioteket igen (helt sjukt att det någonsin var stängt) och där jobbar numera min gamla klasskamrat Sebastian.
Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om konstiga hårtestar, men jag har inte lyckats fånga några på bild, så det får vänta. Imorgon ska jag gå till frisören och klippa mig.

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Rätta takter att inte hälsa på sladö!!!

2008-10-17 @ 16:18:46
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0