Utgång, frukt, katthår och snö

Det var kul att gå ut igår. Dåligt drag på medborgarplatsen, så vi drog till Mango på sveavägen. Asskön stämning och bra musik. Skönt med lite omväxling ochh lite mer varierad musik. De andra drog hem lite tidigare (varför?), jag och therese stannade till tjugo i tre. Då packade vi på oss kläderna och började bege oss mot bergshamra. Eftersom vi var så snälla att vi lånade ut en mobil till en gravid kvinna missade vi tunnelbanan och fick vänta i 25 minuter. Men det kunde varit värre. Hos Tessan låg Philippe och sov i soffan (hihihi), så vi väckte honom och katten för att fixa bäddsoffan. Katten förresten. Den hårade! Överallt! Jag har fortfarande massa katthår på mig! Tur att man inte är allergisk. På morgonen tog det katten exakt tjugo sekunder att inse att "nej, det är för kallt och blött för att gå ut idag". Det var totalt snöslask. Jag gillar inte snöslask. Det är blött.
Tack Therese och Philippe för att jag fick låna soffan på natten och paraplyet när jag skulle ta mig hem!

Kommentarer
Postat av: Anu

naaah, för illfället är det sociologi (vilket iofs är beteendevetenskap oxå) jag läser där för tillfället men jag flyttar till SU snart för att forsätta där, har gjort mitt eget program istället för att slösa tid lite här o var...



Men coolt det låter, att det ens finns filmmusik som ett ämne... men exakt vart ommer du hamna till slut i t.ex yrkeslivet då?

2008-11-16 @ 16:46:08
URL: http://anuuu.devote.se
Postat av: Lindapaulina

Oh, har ni blivit mer bundis med tessan från min gamla klass nu? Nice =)

2008-11-17 @ 14:16:08
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0