Stormvarning utfärdad!

Mycket har hunnits med idag:
Imorse tränade jag (oj min stackars mage fick lite stryk...)
Sedan sprang jag iväg till Ica för att köpa lunch, insåg att jag glömt ta med mig bestick och tallrik (!) och fick alltså köpa lunch på universitetet. Från Ica fick jag med mig en påse minimorötter som jag knaprade på under bussfärden.
Kommer ut från tunnelbanan vid Universitetet - STORMVARNING! Ångrade genast mitt val av kläder (strumpbyxor, knästrumpor, linne/klänning och T-shirt) Om inte annat blev håret fönat...
Låååååång föreläsning. Var riktigt nära att somna innan pausen.
Fick en halvtimme över på Danderydsterminalen. Köpte en cappuchino, en liten coco och Sofies mode. Förvånansvärt gott kaffe för 16 kr!
Nu sitter jag hemma och tittar på national geographic. Stackars lilla sjölejon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0