Idiotiska fåglar och julklappslista

Precis när jag skulle skriva titeln flög en fågel in på balkongen, svängde nittio grader och flög rakt in i balkongdörrn. Hur blind får man vara?
I alla fall. Julklappar var det.

Duntofflor

Jag har ju så frussna fötter

Fina nagellack (ej rött, försök hitta något rött i min garderob, det är inte min färg)

Så fötterna är fina när jag stoppar ner dem i duntofflorna... Kanske något åt det bronsigare hållet (fortfarande mörkt), eller kanske nougat... mmm.. nougat........ (dreggel dreggel)

Twilight (Sv. Om jag kunde drömma) av Stephenie Meyer

I pocketform, helst engelska. Ganska pinsamt att jag inte redan har den boken...

Någon sorts extas av Johan Kinde

Verkar  som en jävligt bra bok helt enkelt.

Nästan vad som helst från The Body Shop

Body scrub, facial scrub, body butter eller primer. Helst ska det lukta av sheanötter eller grapefrukt.


Mmm... Nu vill jag veta vad alla andra önskar sig i julklapp. Jessica och jag är väl de enda som publicerat en lista hittills... Skärpning på er andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0