Asgarv! Daisy lever och är som vanligt.

Vet inte om detta är ett glädjeämne eller inte men lite kul är det. Här är bevis på att Dasset fortfarnade lever.

Hoo hooo? Between
Daisy Kwolek and You

  Emma Carlsson
November 21 at 11:56am Är du vid liv eller? 
 
Daisy Kwolek
November 21 at 2:45pm Hejsan!!!
Jo då ...eller ja ...jo jag är vid liv....(fast typ knappt!??) Har haft mkt att göra de senaste veckorna.... har haft skola varenda eviga dag och en massa jävla grupparbeten!!?? och jobbiga gruppmedlemmar vill jag påpeka......INTE KUL! så SORRY att man inte / knappt hört av sig den senaste månaden och varit väldigt asocial av sig....sooorryy!!!!
 
Emma Carlsson
Today at 11:33am hahaha. Jag tror dig inte!

Kommentarer
Postat av: daisy

hahaha!!???....skitkul???

2008-11-23 @ 19:00:39
Postat av: daisy

Kul att ngn tyckte det var kul...

2008-11-23 @ 19:01:23
Postat av: Jessica

Emma, hur blir det med födelsedageN nu då? Plans? Kul det ska bli att komma hem till dig och dricka glögg i helgen ;)

2008-11-25 @ 22:31:48
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: Loll

Hahaha! Daisy, du ar verkligen inte sa bra pa att kommunicera lmao. Jag kommer ihag en f-book konversation som vi hade. du svarde inte forran ca 45 min senare haha

2008-11-26 @ 21:58:39
URL: http://lhsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0