Vill ytterligare förklara för Caroline

Så här är det med mig och min syster:
Vi älskar varandra över allt annat på jorden, och ställer alltid upp för varandra. Vi shoppar ihop, går ut ihop och umgås med varandra och varandras kompisar. Trots att vi älskar varandra så mycket så bråkar vi ibland, och när vi bråkar så är det ganska ordentligt. Och vi kan såra varandra mer än någon annan just för att vi älskar varandra så mycket. Vi blir väldigt arga när vi bråkar. Då säger vi ord som vi inte menar egentligen, som vi aldrig skulle säga annars, som vi säger i stundens hetta.
Den här bloggen är något jag använder som ventil. Utan bloggen skulle jag förmodligen behöva läggas in på mentalsjukhus (nu förolämpar jag säkert mentalsjuka också, om någon tar illa upp så ber jag om ursäkt i förväg). Därför skriver jag HORA när jag känner för att skrika det... Det är väl bättre att jag skriver det på bloggen (som min syster förövrigt inte läser) än att jag säger det till henne och sen inte kan ta tillbaka det?
Men för att inte uppröra fler känsliga personer så tänker jag ta bort inlägget. Det har tjänat sitt syfte, och behöver inte vara kvar. Kalla mig feg om du vill.

Somliga säger att jag är plump,fet och barnslig, då blir jag arg. Sedan förstår jag att de måste mena ärlig, fyllig och levnadsglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0