Veckans lista

IDOLER JAG HADE NÄR JAG VAR LITEN

Bubblare: Trasdockorna, Joe Labero och Kevin Costner (förklaring senare)

10. Whitney Houston - Efter Bodyguard tyckte jag att hon var världens vackraste. Och så ville jag också ha Kevin Costner som livvakt/älskare.

9. Aqua - I'm a barbiegirl, in a barbie world sjöng jag på under flera somrar i lågstadiet.

8. Rasmus på luffen - Anledningen till att jag älskar namnet Rasmus är för att jag tänker på denna underbara Astrid Lindgren-saga. Jag vill också ha en katt som äter sill och potäter. Du får trott om du vill men potäter o sill är precis vad små kattungar äter.

7. Jönssonligan - Lyyyyysande sickan

6. Spice Girls - Jag sjöng faktiskt ofrivilligt Wannabe på caraoke förra sommaren...

5. Batman - Kollade alltid på det tecknade på morgnarna när jag var liten.

4. Sully från Dr Quinn - Denna råsnygga karl har föralltid präglat min bild om hur en het man ska se ut. Bar överkropp, skäggstubb och långt lockigt hår. Dreggel.... image93

3. Roxette - Älskar dem fortfarande. Det är ju faktiskt rejält pinsamt att jag inte äger en enda skiva.

2. Jessika - Min granne Jessika var nästan vuxen och fick sitta barnvakt till mig och syrran när vi var små. Hon var den snällaste i världen. Jag ville att hon skulle gifta sig med min äldsta kusin

1. Min kusiner - Jag älskar mina kusiner. De är så bra! Jag träffar dem in så ofta, men de är ändå bäst. När jag var liten tyckte jag att de var smartast, starkast och roligast i världen. Jag fick sitta på den äldstes axlar (han var lång så det var läskigt, men det sa jag aldrig) och den yngre lärde mig räkna till tio på tyska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0