Veckans lista-dax igen!

Eftersom Jessica föreslog det så ska jag komma på ett tema till veckans lista, men eftersom såpass mycket av veckan redan gått tycker jag att vi kör tema-fri vecka och börjar med veckans lista igen nästa vecka. Då får jag dessutom lite tid på mig att komma på nåt halvhyfsat tema. Nu ska jag snart ta en premenad och köpa lunch, kolla om praktikanten är kvar på ica (ska berätta om henne senare, helt otroligt!) men först ska jag spela lite spel. Ja, jag är spelberoende...

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag säger ju att Carola är en falsk jävel. ska skriva om det där med barnvakten också i ett inlägg senare och refera till din blogg

2008-05-08 @ 14:23:02
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0