TV

Kollade på Talang, och trots vad jag skrivit tidigare om barn som uppträder som vuxna, så gillar jag den fjortonåriga killen som sjunger smäktande kärlekssånger. Han kan nog bli nästa Per Gessle. Hittar han bara några llikasinnade kan vi ju få ett nytt Gyllene tider, och hur underbart vore inte det?
Sen kollade jag lite på SWAT också, jag har sett den massor av gånger, men det är ju Colin Farrel och hans nuna kan man ju inte riktigt få nog av. Snygg som få och härlig irländsk dialekt (synd att haninte talar med den i SWAT bara). Under pausen gick jag vidare till Girls next door. Jag ser inte upp till såna brudar om nån skulle få för sig det, men det är jäkligt intressant att se hur otroligt deras liv är. Så långt från verkligheten man kan komma i princip. Jag älska Bridgets katt. Den morrar verkligen när den blir sur, vilket den nästan aldrig blir.. Love it. Nu sk ajg se hur Holly blir som Jasmin från Aladdin till deras orientaliska fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0