Shopping!

Jag var i täby centrum med min familj eftersom far min behövde nya byxor. Jag o syrran passade på att kolla på badkläder på stadium. Jättemycket snyggt. Tanken var ju att jag skulle titta på träningsbyxor o träningsshorts, men det fanns ju verkligen ingenting! Som tur var hittade jag ett par badshorts som funkar utmärkt att jogga i. Plus att man ser ut att ha jättevältränade bruna ben i dem. För 249.- tyckte jag att det var ett mycket bra köp.
Ikväll ska jag vara indian. De bilderna dyker nog upp först imorrn. Jag var inte så überroligt klädd idag. Grön tanktop från Zaras rea (oj det börjar bli ett mönster, men jag svär, det här var det  enda jag hittade under vinterrean), jeans från koola anna och lila ballerinor med öppen tå från H&M 98.-
supersuddig, I know  
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0