Pannkakor

Gjorde jag till middag till mig och syrran. Efter att vi försonats (som vi ju alltid gör, jag menar ju inte alla hårda ord jag tillskriver henne) tänkte jag först hänga med till Niklas spelning, men tänkte att det ju faktiskt kommer fler gånger och jag är inte alls på konserthumör ikväll. Sa till syrran att ge Niklas en bamsekram från mig. Ska skriva lite till honom på fejjan också tror jag. Eller på myspace om jag kommer ihåg min inloggning. Då skulle han kunna hjälpa mig fixa min myspace. (Niklas brukar få fixa mina tekniska problem när det gäller musik, oftast vi mail eftersom att han för det mesta bor i Norrköping (där min mor förövrigt växte upp))
Tänkte lägga upp lite bilder från min promenad också, sedan ska jag dra den om praktikanten.
Dessutom undrar jag närfan nästa nummer av Pause kommer i butik, jag har grov abstinens.
Förövrigt har Hertiginnan av Uppsala nämnt mig på sin blogg, bara en sån sak...

Kommentarer
Postat av: Josse

Mumsigt med pannkakor :)

2008-05-08 @ 18:45:15
URL: http://joseefiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0