One little, two little, three little indians

Igår var mitt namn Sjungande björnen, snyggt va? Jag var supersnygg, ska försöka sno bilder av JEssica o lägga upp. Min syster skulle precis dyka ut genom dörren för en joggingtur när hon plötsligt kom på att: "oops! Jag ska ju möta de andra på KTH om en timme". För den som inte vet tar det mellan en och en o en halv timme att ta sig in till stan hemmifrån mig. Nu hade då heller inte syster min rätt kläder på sig (köra i joggingkläder det blir ju en hit) och inte går den nån buss just nu, för det är ju söndag. Stackars söstra mi. Så kan det gå när man är lite virrig. det måste vara nåt som går i min släkt. Virrpannor är vi allihopa!
image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0