Igår var en dålig dag

Jag var så här I I nära att börja gråta på jobbet igår. Jag blev så jävla arg.  Ingenting var bra igår och den idioten jag var  arg är ju så dum att han inte ens fattade att jag var arg på honom. Andas in - Andas ut
Nu när jag är lite mer i zen, tänkte jag ta mig en promenad. Jag vill verkligen gå i kjol eller shorts idag, men jag e rädd att det blir för kallt, dessutom orkar jag inte raka banen, ja så lat är jag. Så det blir väl jeans. Måste verkligen införskaffa lite mer byxor. Någon som vill med och shoppa? Kanske i helgen, lördag?
Lyssnar i övrigt på Toans favvolåt, Patience. Snart kommer hon hem igen, vad skönt det ska bli. Mitt hår ser förjävligt ut och behöver fixas. Lämnar därför detta inlägg till sitt öde.

Kommentarer
Postat av: Loll

Tyvärr är jag väl inte direkt en shoppingfantast...

2008-05-31 @ 11:30:00
URL: http://lhsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0