Cadda hela dagen, bas hela natten

det stämmer att man lär sig bättre om man repeterar precis innan går och lägger sig. repeterade not och skallära igår, och har inte kunnat tänka på annat på hela dagen. Hela dagen har jag för övrigt befunnit mig på ritningsavdelningen (underavdelninge till juridik) på mitt pappersskyfflarjobb. Fast just nu är det filskyffling. Sitter i cad och pular runt med massa ritningar och sen ändrar jag filformat på dem och så ordnar jag ny katalogisering. Innan är det bara en enda röra. Ganska kul faktiskt än så länge. Idag kom jag till B... Så det går inte så superfort, men jag tror att det kommer gå lite snabbare när jag fått rutin på det (i takt med att det blivit rejält långtråkigt), och identifierat alla avvikelser som nu tar upp tiden.
Min "arbetsledare" är jätterolig och både pratar och skrattar EXAKT som min pojkväns mamma! Fast arbetsledaren är finsk och min pojkväns mamma chille... Lite skumt faktiskt.
Snart ska jag kolla på Cashmere mafia och The Sara Connor chronicles. Fått i uppgift att kolla vilka som står bakom den, om det är samma som filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0