Återförening med min gamla kärlek

Det här var min dag.
1)2) 3) 4) 5)

1) Lunch2)Jag är sur på syrran 3)Mina kläder: topp från topshop, shorts från H&M 4)Plötsligt är det mycket mindre vatten i slussen, halva slussen håller för övrigt på att murkna eftersom att endast den södra dammluckan är öppen. 5) Jag och Dragster

Det är nämligen så att jag och dragster hade en kärleksaffär som inleddes för minst tio år sedansedan som slutade med att han näst intill försvann helt från affärerna. Jag kände mig lurad och bedragen, men nu har jag insett att det är för mitt eget bästa (De är så sura att jag skulle få seriösa problem med både tänder och mage). Men då och då tittar Dragster in på Statoil och då är jag där för att hälsa honom. Visst ser vi lyckliga ut ihop?
image90Åå Dragster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0