aah, push it. Push it real good!

Fan va skönt det är att träna. Först gick jag en timmes promenad. Då var jag så här snygg;
image73 pebbles är för söt. image74 Jag köpte den på Zaras sommar/höstrea 07. Ibland går det att hitta fynd, men för det mesta är det skräp på zaras reor.
Sedan körde jag ett hårt danspass med extra mycket styrka, fokus mage. Tyvärr glömde jag ju ta bild på mina snygga träningskläder, men med tanke på att jag tränade i två o en halvtimme i sträck, så vill nog ingen se hur jag såg ut efteråt. Skönt var det i alla fall.
Men jag tog lite snygga bilder när jag var ute. det här är vid slussen (inte den i stan alltså)  Fintfint.
Nu ska jag fullfölja min hälsosamma dag med en stor mumsig pizza. Sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0