Universitet

Idag ska jag gå på öppet hus med Jessica och kanske Loll. Jag känner mig jäkligt taggad att börja plugga till hösten faktiskt! Nu ska jag bara klottra ner lite uppgifter om de kurser jag är intresserad av så att jag kan fråga studievägledarna lite frågor när vi är där. Har kanske fått min kära att bli lite intresserad av idén att plugga i höst (jag nämnde att det finns en kurs om musik under 1600-talet fram till 1900, mycket Bachimage5, det fick hans uppmärksamhet)
Sen får vi se om vi hittar på något efteråt. Linda kommer hem imorrn, det ska bli kul! Jag har ju faktiskt inte träffat henne sedan 7 jan. den du! I helgen ska vi måla staden röd. (Men inte alltför röd, jag ska ju jobba på måndagen...)
Nu måste jag flyga.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill verkligen INTE plugga efter att ha varit på universitetet - BLÄ! Jag vill bli bartender :)

2008-03-12 @ 08:33:45
URL: http://jessicajantti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0