Sommar! Snart?

Fick hem H&M:s annonskatalog igår och blev så himla inspirerad. Nu vill jag ha vår och sommar, nu med det samma! Imorrn hoppas jag komma ut och shoppa lite med Jessica som jag sett ska vara ledig då. Om hon inte upptäckt att jag skrivit till henne får jag väl dra iväg ett sms innan jag ska gå iväg till jobbet. Händerna är fortfarande som fnöske och lär väl inte bli bättre efter den här eftermiddagen... *suck*
I förra veckan fick jag hem min H&M favorit som jag förmodligen kommer bära dygnet runt i sommarimage2Idag lär det väl inte hända så mycket mer. Måste hinna hnadla innan jag ska jobba eftersom syrran inte vet när hon kommer hem. Men maten måste hem innan jag ska jobba, så jag får väl först gå och handla, sedan hem och lämna allt och sedan tillbaka till ica för att jobba och avslutningsvis tillbaka hem. För att äta.
Känns lite som att det är det allt går ut på i slutändan. Jag går upp, äter, för att jag ska hålla mig mätt till dess att jag ska äta lunch. Strax efter lunch börjar jag fundera på vad jag ska laga till middag, vilket gör mig hungrig, så då måste jag äta ett mellanmål. Sedan blir jag jätteglad av att stå och laga middag som jag sedan äter och till sist går jag och lägger mig för att vakna hungrig igen nästa morgon. Jag diskar för att jag har ätit och för att jag ska kunna äta på tallrikarna igen. Jag menar snacka om rundgång.
Apropå rundgång börjar jag fundera på om min pojkvän inte är lite jamaicansk nån stans. Han sjunger ju Marley som om han aldrig gjort annat. Jag blev väldigt glad över att gitarristen Rasmus verkade så glad att se mig i söndags. Det var ju kul att träffa honom också. (Å andra sidan har jag inte så höga krav just nu. Att träffa någon, vem som helst annan än diskmaskinen och TV:n duger).


Kommentarer
Postat av: Loll

Hihi, hahah. Jamaica! Det var det värsta! Sommar? Det snöar här utanför- snöstorm! Luleå..... Tjena. Om man vill ha snö är det bara att åka upp hit. Stockholm = 15 grader? Yeah yeah..

2008-03-06 @ 13:23:11
Postat av: Emma

Njae.. det ligger faktsiskt under 5 grader

2008-03-06 @ 15:15:35
URL: http://CA88times12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0