Varmt som in i helvitti

Ojojoj. Sommar sommar. I like. Min nacke likes. För när det är varmt kan den inte fucka upp. Vilket den alltid gör annars.
I veckan ska jag inte jobba i butiken. Inte hört ett ord från chefen. Vi får se hur det blir i sommar. Tror jag ska se mig om efter jobb.
Lämnade av pojkvännen vid busshållplatsen efter att han o jag tagit en promenad och köpt glass. Jodå, laktosintolerant jävlar som jag själv kan äta glass köpt på bensinmackar. Bara glassen inte är för stor. Diplom-Is har en snickersglass som jag är  väldigt förtjust i.
 Förr hade de en likadan med twix, men inte denna sommar. Synd, den tyckte jag ännu mer om. Nu tror jag att jag har ätit fyra glassar den här sommaren, vilket är mer än förra och förrförra sommaren tillsammans. Jag äter inte så mycket glass...

Kommentarer
Postat av: Daisy

Scheisse!!!!! redan 4 glassar!!!jag har typ bara ätit 1!!!! lite långsam är man ju!!!??

2008-06-04 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0