Tält bland myror och grävlingar

Igår kom jag, mimsan o ondskan hem från vår lilla tälttripp. Oj vad kul vi hade. Idag är jag röd överallt, slarvade kanske lite med solskydd.  Oj vad läskigt det vara att tälta. Efter att vi sett en skylt om ett grävlingsgryt ca 100 meter från vår tältplats såg vi grävlingar överallt;  Havsgrävlingar, flyggrävlingar, myrgrävlingar, grävlingar som kan knyta knutar på tältet, grävlingar som öppnar frysväskan, för att inte tala om grävlingar i tältet(!). På morgonen fann vi ett kort hårstrå på min kudde (även känd som min tröja) som var kort och svart-vitt! Ondskan är blond och mimsan o jag har lockigt brunt hår. Misstänkt, misstänkt.
Grävlingar finns överallt och de är farligare än man tror. Snart tar de över jorden. Resistenta bakterier, släng er i väggen!
Grävling vid gryt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0