Historien om: Igår morse när jag såg solen gå upp

Jag vet att det var lite korkat att inte kolla upp nattbussarna, men som van nattbussåkare trodde jag mig veta att sl aldrig flyttar runt nattbussarnas tider på sommaren, förutom just i år. Följdaktligen fick jag sitta själv på busstationen och vänta i en halvtimme medan jag såg solen gå upp och spegla sig i fönstren på Danderyds sjukhus. Bussen körde rakt mot solen, och det var nästan vackert nog att uppväga för den tråkiga halvtimmen. Dimman var över tre meter hög och det var jättevackert. Tidigar på kvällen hade vi varit på Göta källare och haft kul över någon drink och dansat oss svettiga på dansgolven. Så här kul hade vi då:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0