Historien om en kollegas "livs bästa sex"

" Äääh.. Jag e fan lite lebbrädd. Jag gillar inte när tjejjer pussar för mycket på mig." säger min kollega vid bordet i fikarummet under middagen på kvällspasset. "Fast jag har haft sex med en tjej, det var det bästa sexet jag någonsin haft!" tillägger hon sedan stolt. En kollega sätter i halsen och börjar hosta, en annan lyckas med nöd och näppe svälja colan, som hon nästan spottat ut över den hostande tjejjen, och börjar sedan skratta och fnittra hysteriskt.
Så kul kan man ha i fikarummet på en middagsrast på hemtjänsten i anslutning till ett äldreboende.







(Passet var i övrigt ett helvete eftersom larmet gick hela kvällen och vi alla fick jobba över, förutom hon som haft lebbsex för hon hade ett kortare pass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0