Svar på Jessicas frågor

DITT NAMN: Emma Birgitta Therese Carlsson
DIN ÅLDER:  19
FÖDELSEDAG: 4 dec
SYSKON: Linnea
HÅRFÄRG: Ljusbrun
ÖGONFÄRG: Blå
SKOSTORLEK: Växlar mellan 37,5 och 39.

Förhållanden:
VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN? Kevin
HAR DU EN POJKVÄN/FLICKVÄN? Ja
HUR LÄNGE HAR NI VARIT IHOP? 3 år och 4 månader
HUR LÅNGT VAR DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE? 3 år och 4 månader and still going.
VEM KYSSTE DU SENAST? Kevin

Grejer:
VAR SHOPPAR DU HELST?
Topshop, H&M och alla skobutiker som finns
HAR DU NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGS, OCH ISÅFALL HUR MÅNGA? Vanliga, hederliga hål i öronen räknas inte, va?
HUR MÅNGA SKOR HAR DU? Vänta, jag måste räkna! (springer till garderoben) Räknas flip-flop? 25 i så fall.
HUR MÅNGA PAR BYXOR HAR DU? Nä men orka! (citerar Jessica på den)

Favoriter:
FÄRG: Mullvad och korall
MAT: Grillad lax med färskpotatis
KILLNAMN: Julian (skulle dock aldrig döpa ett barn till det som tilltalsnamn i Sverige)
TJEJNAMN: Angela
ÄMNE I SKOLAN: Musik
SNUSAT? Nope
RÖKT? Bara "begagnad" rök
HOPPAT BUNGEE JUMP? Nope, men när morsan fyller 75 ska hon och jag hoppa tillsammans ;)
BRUTIT MOT LAGEN? Ja, säkert :S
FÅTT DIG SJÄLV ATT KRÄKAS? Nej, det tror jag inte
NAKENBADAT? I badkar såklart, utomhus tror jag faktiskt att det fortfarande ligger på min bucket-list
VARIT KÄR? Ja
BÖRJAT GRÅTA FÖR ATT FÅ SOM DU VILL? Inte vad jag minns
TAR DU DROGER? NEJ!
VAD ANVÄNDER DU FÖR SHAMPOO? Head and shoulders för torr hårbotten
VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? Grävlingar och spöken

Tio första:
Första bästa kompis: Linda och Sonja
Första bil: No drivers license
Första husdjur: Hamster Hampelina. (Könet var svårbestämt så det blev Hampus och Lina mixat)
Första semester: Italien tror jag
Första jobb: Kyrkogårdsarbetare
Första köpta skiva: Måste varit Backyard Babies om vi inte räknar singlar
Första konsert: Nickelback

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: En supergod passoa-baserad drink på Finlandsbåten
Sista bilfärd: Hem från Finlandsbåten med Lindas päron (i söndags)
Sista filmen du såg: De tre musketörerna. Visste ni att det är Charlie Sheen som spelar Aramis?!
Sista ringda telefonsamtal: Ann-britt på jobbet igår (när jag jobbade)
Sista bubbelbadet: I sälen när jag var tio typ.
Sista spelade cd: Komplett sångteknik
Sista kyss: Igår morse
Sista gången du grät: Länge sen. Säkert en månad
Sista måltiden: frukost

har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Jag gör det sedan över tre år
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, tjena
Varit på tv? Vet ej. I så fall som publik
Fått ditt hjärta krossat? Har man varit kär har man fått hjärtat krossat också. Så är det bara.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? På fyllan i högstadiet till någon kompis jag inte tyckte om.
Busringt till nån? Ha ha, "har du gått i lågstadiet?"

Sju saker du har på dig:
1.
Mysbyxor
2. Svart trosor i skön kvalitet
3. Sovtröja
4. Blank
5. Blank
6. Blank
7. Blank

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit frukost
2. Irriterat mig på chefen igen
3. vaknat
4. Sagt hejdå till mina föräldrar
5. Funderat på att träna och sen ta en dusch
6. Lagt patiens på datorn

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Se en stjärna födas (fri tolkning)
2. Besöka minst tio länder utanför Europa

En sak du ångrar:
Att jag började svara på de här frågorna.

Jag utmanar:
Daisy
att svara på ovanstående frågor!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det där med bostadsköerna: jag vet, jag skrev det där så fort så det blev inte som jag menade. Det jag egentligen menar är att jag är registrerad men kan inte ställa mig i kö förrän jag kommit in.

2008-07-22 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0