Skitdåligt fik i Täby

Minns inte vad det heter, konditoriet som ligger precis utanför Täby C, ovanför den stora parkeringen på södra sidan. Här bryr man sig inte ens om att fråga om man ska värma upp kladdkakan, som för övrigt är stenhård. Stenhård kan man dessutom säga om grädden. Det var som att äta smör. Så jäkla små luft bubblor att det knappt fanns några. Och kaffet sen. Först fick jag den minsta espresso jag någonsin sett. Sen var den dessutom kall! Vem i helvete serverar kallt kaffe?! Sen fick jag en ny som smakade ungefär som att slicka på kaffebönor som legat och dragit sig i vatten under den senaste veckan. Tur att man i alla fall hade bra sällskap. Vi garvade bara åt det hela, det var ju bara så grymt pinsamt för kaffeét, dit jag nog förövrigt aldrig kommer gå igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, who was the secrete company ;) beskriv igen var det ligger, jag kan inte placera det känner jag...

2008-07-07 @ 21:44:53
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha, jag tänkte precis som jessica när jag läste ;)

2008-07-08 @ 19:32:12
Postat av: Loll

Det börjar på A va? Eller är jag helt ute och cyklar?

2008-07-11 @ 23:12:42
URL: http://lhsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0