Flip-flop i mitt hjärta

Läste lite i denna veckas nummer av Sofis mode och blev lite ställd när jag hittade en liten ruta med en sammanställning av vad läsarna tycker om "flip-flop-trenden". Flip-flop är väl ändå så långt ifrån en trend man kan komma. Flip-flop är vad man lever i under sommarens varmaste dagar, flip-flop är vad jag bar under nästintill alla dagar under min systers och min tripp runt thailand, flip-flop är vad svenskar, livrädda för en blodtörstig haj i lillsjön bredvid landstället i småland, bär när man badar för att slippa bli skuren i fotsulorna av elaka, vassa stenar.
Flip-flop hör till världens bästa skor, de ligger right up there med gummistövlar (oumbärliga i Sverige), tygskor (à la Baby i Dirty dancing) och ballerinor.

Kommentarer
Postat av: Loll

Du har helt rätt CA, jag håller.

Jag ska ha en avskedsmiddag den 2 augusti 17:30. Vill du komma?

2008-07-25 @ 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0