Gråtattack

Jag längtar verkligen efter min dator, för den här driver mig verkligen till vansinne. Inte för att det kommer hjälpa just nu, uppgiften ska vara inne om 50 timmar. Jag hatar när det blir så här. Jag sätter så mycket press på mig själv, och då känns det ju helt förjävligt om allt skulle falla på tekniska problem. Försöker lugna mig med té. Det här är min tredje eller fjärde kopp idag. Suck. Om jag hade en superkraft skulle det vara att stoppa tiden. Tänk så underbart det vore. Bara stoppa tiden, hinna göra något annat, slappna av och sedan återvända till uppgiften med axlarna lite längre ifrån öronen. Tänk så underbart det vore.
30-31 december ska hon komma. Eller han. Min nya dator alltså. Jag vet inte om det är en pojke eller en flicka. Längtar, längtar...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det tycker jag låter som en bra idé. Ska handla på torsdag först men lär nog inte få allt köpt då iallafall, så det blir asbra :D

2008-12-16 @ 22:27:12
Postat av: Tessan

Det tycker jag låter som en helt förträfflig idé. Ska handla på torsdag först men lär nog inte få allt köpt då iallafall, så det blir asbra :D

2008-12-16 @ 22:31:37
Postat av: Tessan

Jasså, det blev visst två kommentarer. Var osäker på om de ens skickades ;O

2008-12-17 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0