Vem rockar? Jag rockar, baby!

I en halvtimme satt jag där under bordet och bökade, och nu ska internet förhoppningsvis fungera lite bättre. Där, under bordet hittade jag alla möjliga tokroliga saker. Ett halvt kilo dammråttor fick jag börja med att dammsuga bort. Sedan hade jag den stora äran att trassla upp ett tio meter långt sladdnystan. Denna tiometers sladd var kopplad mellan ett modem och en router som låg ca en decimeter ifrån varandra.
Det enda jag har haft problem med är faktiskt denna sida och hotmail. Allt annat funkar felfritt. Skönt. Nu är jag registrerad överallt och ska få csn-bidrag snart. Jippi!
 Lustigt nog var det en licenserad intallatör från detta bredbandsbolag som skapade vår lilla sladdboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0