I ett lusthus

det är mysigt i lusthus. de är ju så lustigt runda. Trots att Anton pretty much beter sig som ett as mot mig varje gång man träffas så tycker jag om honom lite grann. för sen när man kommer in i köket så är han snäll, och alla vet ju att jag inte kan motstå sånt. Ojojoj, di stackars små barnen.
Sen får vi se om man hinner träffa Linda något idag. annars garderade jag mig igår ifall det var sista gången vi sågs innan hon drar vidare till Linköping. Min livsturnée kommer inte åka så långt den närmsta tiden, jag kör några spelningar på hemmaplan istället. Men igår fick jag faktiskt en liten ingivelse att bege mig ut i världen som kokerska för Läkare utan gränser. De söker människor som kan koka soppa på en spik, vilket ju är mitt expertämne. Det vore kanske inte en helt dum idé, undrar omm ens livförsäkringspremie skulle höjas, tror nästan det va?
Nu ska jag bege mig in på LaRedoutes hemsida, som så många andra gånger, och kolla på lite kläder. Sen ska jag väl kanske slå en pling till Mimsan.

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Jahapp... Igår var nog sista gången på ett tag framöver. Hoppas du fick en toa-dos som räcker en stund =)

2008-08-12 @ 22:21:23
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0