Fina götet

Å vad det är fint här. Till och med när det är molnigt hela dagen och solen bara tittar fram i en halvminut innan den går ner bakom huset på andra sidan gatan, vilket leder till min kommentar: "O shit! Så det finns en sol här med!"

Det är däremot inte fint när det regnar, För då blåser det åt alla jävla håll och mitt paraply som jag köpte för tjugo spänn i gamla stan gick sönder. Pojkvännens för femti spänn på H&M höll. Det ligger trasiga paraplyer lite varstans på gatorna. Och sen säger de att stockholmarna skräpar ner... (Vem vet - det kanske är Stockholmare som slängt alla de där paraplyerna?) Apropå paraplyer var vi på Sjöfartsmuséet idag och såg på fladdermöss gjorda av paraplyer och ett skelett av en Radiator Rex. Gissa vad den är gjord av..

Inga bilder än, för de ligger i kameran och jag skulle inte kunna ladda upp dem även om jag hade haft sladden med mig, för det här är inte miin dator, så den har inte rätt programvara installerad och förövrigt tror jag inte att srällets ägare skulle uppskatta om jag la in alla min jävla bilder i hans dator... Så jag låter helt enkelt bli. 

Imorrn ska vi till en djurpark, vi ska spela minigolf och sen ska vi på liseberg. Det ska bli kul. Sen har jag o pojkvännen filosoferat en hel del om Göteborgarna och Göteborg vs Stockholm, men det tar lite för lång tid att pränta ner allt det nu, när vi ska kolla på Clintan, så det kommer väl upp om någon dag eller så. Om jag har fungerande internet vill säga...

 

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen Gud! har du Kevin vait i Gbg? Gud vad romantiskt <3

2008-08-11 @ 08:56:52
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0