Alla e lite lulliga, somliga mer än andra...

oJ, OJ... Länge sen det var en så här blöt kvällar, men efter några nubbar var det kört. Jessicas pojkväns lillebror gjorde just tummen upp och gick på toa... Intressant. Oj oj. Kan inte alla gå hem så jag kan gå och lägga mig?
Shit vad hög musik de har på där nere. Det är sånt man tänker på när man är musiker.. Jag längtar nästan till skolan på tisdag. Men på måndag ska jag göra music theory grade 1. Det ska bli kul. Suck. Vad mycket sprit det blev ikväll. det får nog bli en nykter månad igen. Kankr oktober? Eller redan september? Men i så fall får jag inte dricka hemma hos Mimmi på hennes 20-årsfest!. det vore ju inge kul. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0