AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Seriöst! Det är inte så jävla svårt. Att göra en vettig hemsida, med vettig registrering där man beräknar flera faktorer. Men jo, precis alla hemsidor som gjorts av akademiska institutioner som kommer användas av akademiker/framtida akademiker är botten. Ingenting är logiskt, ett flertal funktioner fattas/är gömda så att man måste leta runt i timmar för att hitta dem och ingenting funkar för oss stackare som läser kurser. Nej. Nu är jag sur. Nu ger jag upp. Jag skiter fan i om jag får studiebidrag. Fan nu kokar pastan över!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hektiskt det där ;)

Jag och Tess sket också i att ses då, igår alltså = vad gör du på lördag?

2008-08-21 @ 08:35:20
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0