Veckans lista

Ok, jag missade den första (där jag bestämde ämnet.. märkligt) och den andra (bara märkligt)
Saker jag gillar att göra

10. att skriva på datorer eftersom jag tycker så mycket om judet av tangenterna... ( jag är lite skum jag vet)

9. Läsa. Jag gillar att läsa. Men inte när det är sorgligt och man börjar gråta... det känns bara så jävla patetiskt

8. Shoppa Wiiii! När man går runt med sina påsar (buhuu när man räknar ut hur mycket pengar man spenderat)

7. Kolla på film (gärna med ett gäng kompisar)

6. Sy och lappa kläder när de fått små hål. Man känner sig sä jävla duktig efteråt.

5. Åka gocart. Shit vad jag lackade ur när de tog bort gocarts från Gröna lund. Ska kolla om de tagit tillbaka det nu när de skulle göra om lite inför sommaren.

4. Laga mat

3. Spela gitarr

2. Spela bas

1. Sjunga

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nix, ingen gocart på Grönan det här året heller. Dock en massa annat nytt :D Ska ju jobba där i år igen :P

2008-04-11 @ 22:48:09
URL: http://tessilagot.blogg.se
Postat av: Jessica

Buhu...jag höll på att starta namninsamlingar och utöva demonstrationer när gocart försvann - en sorgens tid :( jag visste att du skulle ha med shoppa, du brukar shoppa tycker jag *nästan generad*

2008-04-11 @ 23:05:19
URL: http://jessicajantti.blogg.se
Postat av: Emma Carlsson

haha.. då ska du se mina svar på din kategori inför nästa vecka. de kommer vara grymt förutsägbara

2008-04-13 @ 10:41:50
URL: http://CA88times12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0