Världens sämsta blogg

Ja, den står jag för. I alla fall sämst uppdaterade. Jag känner mig riktigt usel *skäms*image22 Det var roligt att gå ut igår, synd bara att vi åkte hem så nedrans tidigt. Kom igen det är ju vid ett draget kommer igång!!! Whatever. det var ju lite kul i alla fall.
Jag har ju skrivit att jag ska skriva om de få tillfällen jag jobbar, så jag antar att jag ska skriva om att jag jobbade två dagar i veckan på ica (ons, tors) då den underbara kondomincidenten inträffade. Sen har jag jobbat på mitt nine-to-five jobb lite också, vilket faktiskt är den största anledningen till att jag inte skrivit här...

Igår hände det ju lite "roliga" grejer också efter att vi lämnat Daisy o Mimmi i centrum. Någonstans i maggan klev ett gäng 15-18-åringar på bussen och förde en hel del oväsen bak i bussen. Strax innan skånsta började grabbarna i gänget bråka med (enligt tjejjerna) några skåningar. Först skrek de lite, sen slogs de lite (här slog bussföraren på larmet) Sen kom en planka in i bussen och vevades runt. Plötsligt flög alla ut ur bussen och plankan var vapnet för kvällen. Efter massor av (i falsett) "Neeeeeeeej Sebbe! Sluuuuuuta bråååååka!" och "OOOOO Neeeeej! Kommer poliiiiisen? Hjäääälp!" kom till slut polisen dit (detta var alltså ca en halvtimme senare.....) men då hade ju så klart tjejjerna berättat för killarna som kommit tillbaka att polisen var på g, så de hade ju stuckit... En natt i häkte e ju precis vad de jävla skitungarna behöver!
Varför vi blev kvar där var ju såklart för att om en bussförare slagit på larmet får han ju givetvis inte köra därifrån förrän polisen kommit (det kunde ju varit så att föraren blivit hotad och bussen kapad), vilket var väldigt svårt för de små falsettalande damerna. gud vilka idioter! Jag säger det en gång till: Aldrig i livet att jag vill bo kvar här längre än nödvändigt och ALDRIG att jag tänker ha barn här! Vid närmare övervägande kanske man inte ska skaffa barn överhuvud taget. Risken att de blir idioter och huliganer är ju tydligen helt klart överhängande. Nä fy fan!

Förövrigt måste jag säga att körslaget är ju lite av ett misslyckande. Hälften av körerna sjunger ju falskt! Men det är ju ingen som lyssnar på mig när jag talar om musik. Vad fan vet jag, jag har ju bara hållt på med skiten halva mitt medvetna liv... För om en kille sjunger halvokej (inget magstöd så långt örat kan nå) och plinkar tre-fyra nybörjarackord på en ackustisk gura, han är ju skitbra och ska ha kontrakt direkt! En tjej som sliter skiten ur sig och gör allt tusen gånger bättre betyder ju ändå ingenting om hon inte a) visar brösten b) är överdrivet snygg (OBS! Den här tjejen kan fortfarande vara riktigt jäkla bra, kolla bara Shakira!), eller c) känner någon redan känd (typ Kate Moss eller en senator). Ush. Vad fan började jag ju hålla på med musik från början? Det suger ju alltihop i alla fall. alla som håller på med musik är IDIOTER! de som lyssnar på musik är ännu STÖRRE IDIOTER! Alla är idioter! Jag ska fanimig bli eremit!image23

Kommentarer
Postat av: Daisy

Det låter som ni hade det "jättetrevligt"(ironisk). Håller med dig ......de skulle fan behöva en natt i häktet om inte mer....

2008-04-07 @ 14:49:17
URL: http://daisysally.blogg.se
Postat av: Loll

Söööt hund =)

2008-04-07 @ 19:59:35
URL: http://lhsj.blogg.se
Postat av: Loll

Söööt hund =)

2008-04-07 @ 19:59:44
URL: http://lhsj.blogg.se
Postat av: Jessica

Tror du att JAG skulle ha missuppfattat! Det var det värsta jag hört, jag VET att det var veckans dissar. Varför tror du jag inte ville kommentera ämnet ;)

2008-04-08 @ 10:23:19
URL: http://jessicajantti.blogg.se
Postat av: Emma Carlsson

När fan har jag dissat dig via min blogg?

2008-04-11 @ 21:38:09
URL: http://CA88times12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0