Sveriges största mansgris

Ush jag klarar inte av att se på talang 2008. Orkar inte med präktiga små skitungar som sjunger som vuxna (tror starkt att det kan skda stämbanden), orkar inte med alla puckon som suger som bara vill synas i tv, orkar fram för allt inte med den äckliga karlssloken Bert Karlsson. image27
Jag kan nästan känna svettlukten genom tvn och jag kan känna hur han spottar på varje t, p, och s.  Ush för den karln. Ush. Jag skulle nog må fysiskt illa av att vara i samma rum som en sån som han. Och den mänskan har mage att påpeka om andras vikt! Har han sett sig själv i spegeln? Han ser ju ut som en enorm (äcklig) semla! Inte konstigt med tanke på hur många han proppar i sig (minst en om dagen enligt honom själv).
Har jobbat två dagar den här veckan. Resten av tiden har jag suttit som en galning med arkitektprovet. Det är faktiskt ganska kul, om än stressande.. Har fått roliga telefonsamtal senaste dagarna
1. Chefen
2. Jobbkompis som jag byter tid med
3. Pappas läkare
4. Min optiker
Hmmm... Borde kolla upp om vännerna fortfarande lever... Valbuken vill väl ha tillbaka sin mössa, och jag vill ha pengar att ge till Elina. Jag hoppas Ondskan o Bob hade det kul på muséet idag, vilket var ni på? det får vi göra nån annan gång, när jag kan hänga med. Lät ju himlans skojs.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha, Bert SER ut som en semla :) :) vi var bara på medeltidsmuséets utställning, det var ju så fint väder. Resten av dagen hängde vi i humlan och sen så hittade jag i tidningen att man fick klappa djur i aspudden, så vi åkte dit :D du skulle vart med (Daisy ORKA inte!). Jag tror hon har glömt sin mössa :S hoppas provet gick bra...Jonatan försökte ju förra året ;)

2008-04-11 @ 23:02:55
URL: http://jessicajantti.blogg.se
Postat av: Mimmi

usch... Bert...
Är du klar med det där provet nu då?

2008-04-12 @ 12:12:29
URL: http://tillbakablickar.blogg.se
Postat av: Emma Carlsson

Nej provet är inte klar. Ska papiér machéa mig hela dagen. Mums med tapetklister!

2008-04-13 @ 10:40:24
URL: http://CA88times12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0